sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

15

Hupsis. Liikuntaviikonloppu maalla muuttuikin mässäilyviikonlopuksi. Mummot ja papat syöttää mut pullasorsaksi enkä uskalla kieltäytyä, koska mummon pelko on viisauden alku. Te ette tiedä sitä vittumaista pilkahdusta siellä silmissä kun mummo iskee minun eteeni sokerimunkkeja, suklaakakkusia, valkosuklaapalloja, cookies-keksejä tuplasuklaalla ja mitä vielä, ja minä kieltäydyn! "Sinäkö olet laihdutuskuurilla?" "Ei se kannata, pullukat ovat paremman näköisiä".  Onneksi kotiin tullessani tein 30 minuutin kahvakuulaharjoittelun ja käytin kaksi koiraamme eri aikaan lenkillä, ettei ihan mennyt löhöilyksi tämä viikonloppu.

Eilinen kahvakuulatreeni oli tehokas, hiki lensi ja kyyneleet virtasi, mutta aamulla heräsin kummaan tunteeseen; mihinkään ei satu! Voisiko proteiinipitoinen rahka ennen- ja jälkeen treenin vaikuttaa? SSöin siis puolet 200 g rahkapurkista 30 min ennen treeniä, ja loput 30 min jälkeen. Tässä vielä video, jonka mukaan tein;




Mulle on muuten varmaan aivan mahdoton tehtävä olla kokonaan sokerittomalla/todella vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Vieroitusoireita ei tule melkein yhtään, olo on kokonaisvaltaisesti parempi, jaksan tehdä paremmin kaikki ja itsetunto on hyvä kun ei ole turhia mässäilyjä taakkana. Silti, kaikesta huolimatta mulla on pakkomielle syödä jotain makeaa. Siis oikeasti makeaa. Mässäilykausi on täällä taas - ja olen huolissani. Jos nyt jo on näin helvetin hankala vastustaa kaikkea makeaa miten käy sitten lähempänä menkkoja? 

Oon niinku joku raittiiksi pyristelevä alkoholisti. Viikko menee hyvin, mutta sitten tulee repsahdus, ja putki jää päälle. Mulla se putki meinaa sitä, että treenit jää väliin, karkki maistuu ja huono omatunto paisuu, en siis örvellä paskat housussa katuojassa naama kurassa karkkipussi kädessä.

Mulla on vähän paha olla aina kun oon syönyt karkkia, ja olen niin helvetin typerä että yritän paikkailla pahaa oloa syömällä lisää karkkia. 

Tänään ajattelin juosta. Juosta juosta ja juosta ja sen jälkeen kun tulen henkihieverissä takaisin kotiin, otan 8 kg rautamötikän käteeni ja teen tuon ylläolevan ohjelman, vaikka sitten puolikuolleena mutta teen kuitenkin. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti