perjantai 22. maaliskuuta 2013

14

Kiitos haasteesta, Fighter. Otan sen vastaan hyvin mielelläni. ;)

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa minusta

1. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, enkä tähän ikään mennessä ole löytänyt "suosikkisuuntaustani"
2. Elämäni pyörii tällä hetkellä ruoan, hiilihydraattien, kahvakuulan, painon putoamisen ja liikunnan ympärillä.
3. Haavelien voivani pukeutua 38- kokoiseen mekkoon juhannuksena.
4. Minulla on tuhottomasti lempiruokia, kaikki riippuu päivästä ja mielialasta.
5. Sain kipinän blogin kirjoittamiseen kun luin jonkun ihmisen onnistunutta painonpudotusta.
6. Olen lopettanut ratsastuksen ja olen surullinen siitä vieläkin.
7. 10 vuoden päästä minulla on oma menestyvä yritys. ;)
8. Osaan nuolla kyynärpäätäni (:D)
9. Jos saisin 100000 e ostaisin kuntosalilaitteet kotiini!
10. En ole ikinä käynyt Ruotsia pidempänä ulkomailla.
11. Rakastan kesää.

Haastan teidät myöhemmin illalla, minun täytyisi olla jo menossa töihin :D 

Mutta kerron nyt hieman tästä painonpudotus-romahdusepisodista. 

Kahvakuulailin kaksi päivää erittäin tyytyväisenä, ja aivan kuin olisin alkanut näkemään tuloksiakin. Ehkä nesteet lähtivät liikkeelle? Kylkiluut näkyvät kuitenkin jo. Mitä helvettiä, viikko sitten siinä oli vielä ainakin sentin rasvakerros ja nyt ne paistavat nahkasta läpi? En koskaan olettanut tämän olevan näin helppoa ;) 

Sitten eilen se tapahtui; valtavan huonon päivän jälkeen menin kauppaan. Mukaani tarttui tavanomaiset maitorahka-ananas-raejuusto-salaattitarvikehärdellit, mutta kuin huomaamatta kävellessäni karkkihyllyjen ohi ostin salmiakkia. Kotona kiusaus nopeisiin hiilareihin oli niin suuri, että söin karkkia. Vittusaatana. Ja minä kun luulin olleeni vahva. Heitin karkit roskikseen, ja edes minä en ole niin ällö että alkaisin tonkimaan niitä sieltä. Kovaa rääkkiä heti kun pääsen töistä kotiin.

Kahvakuula on tehokas laite, sillä saa joka paikan jumiin niin halutessaan, niin, ja hien virtaamaan. 

♥ En ymmärrä miten olen ennen tullut toimeen ilman sitä.

1 kommentti: