torstai 18. huhtikuuta 2013

19

Kiitos Fighter kommentistasi! :) "ei ihan väärällä polulla olla" .. no ei!

Mulla lähtee aina lapasesta tää laihdutus, ja sitten innostun liikaa ja into katoaa taivaan tuuliin. Eilen oli ihan tajuton ahmimiskohtaus, keksipaketti, kaksi jäätelöä ja pulla katos pohjattomaan kuiluun. Olen parhaani mukaan yrittänyt pitää kiinni tavoitteestani, että kävelisin työmatkat edestakaisin. Ei se paljoa ole, mutta eteenpäin silti.

Taas on liian pitkä aika kulunut edellisestä kirjoituksesta, mutta päivittäin tää blogi mun mielessä on. Avomies ehdotti että aloitettaisiin tänään jo viikonlopun vietto ja lähdettäisiin kotiseuduille. Minä en ole oikein lämmennyt idealle.

Voin varmaan kertoa pienen salaisuuden - olen suunnitellut toisen koiran ottamista. Meidän nykyiselle hulivilille kaveriksi, ja mulle koulutukseksi. Meidän koiruuus kun tuli meille jo "valmiina pakettina".

Ny lenkille!

1 kommentti:

  1. Kiva jos kommentti piristi :)
    Mulle on tullut hirveitä mielitekoja lähiaikoina, eikä välillä itselleen vain voi mitään. Mutta elämä ei oikeesti siihen kaadu, koska aina tulee uusi päivä ja voi jatkaa siihen mihin viimeksi jäi.

    VastaaPoista