tiistai 26. helmikuuta 2013

2

Kuinka vaikeaa voi olla lenkille lähtö? 

Tänään on mulle erityinen päivä, sillä ihan eka yö ihan yksin meidän asunnossa. Miehelle tuli pikainen työkomennu sairastapauksen vuoksi, ja hän joutui jättämään minut yksin kotiin. Voi apua.

Kaksi tuntia sitten olin innoissani kun saan lähteä rauhassa lenkille, nyt istun sohvalla enkä jaksa liikkua. :D

Tämä päivä on mennyt siivotessa, ja tuli ihan hiki, joten se varmasti oli edes jotenkin hyödyllistä? Olen muuten huomannut, että jos vitutus polttais kaloreita olisin alipainoinen. Minua vituttaa oikeestaan aina ihan vähäsen joku, ja sillon kun on kaikki hyvin mua vituttaa se että kohta kuitenkin tapahtuu jotain. Olen jostain lukenut, että stressi lihottaa. Mietin, onko mulla joku sairaus mikä rajottaa motivaatiota vai olenko vain umpilaiska?

Minun mielestä tämä motivaationpuute on aivan perseestä ja epänormaalia. Jos saan jonkun päähäni, teen sitä ensin muutaman minuutin/tunnin/päivän innolla, ja sitten innostus lopahtaa ja asia jää sikseen. Etsin uuden kiinnostuksen ja valtavan innostuksen kohteen, joka kuitenkin kuivuu sekin kasaan lyhyen ajan sisällä.

Olen siis saamaton paska, ja se asia pitäisi saada muuttumaan. Kaikista pahinta tässä on se, että tunnen itseni sen verran hyvin että kun painoa on alkanut lähtemään jo jonkin verran, itsetuntoni kasvaa ja alan ajatella että "Olen hyvä näinkin", laihdutus jää sikseen ja perse levenee samaa tahtia latistuvan itsetunnon kanssa.

Olen surkea tekemään lihaskuntoliikkeitä, ja tahtoisin saada tehotreenin ohjeet. 

Niin, ja niitä hyviä ruokaohjeita, joihin saa ainekset ihan lähi-Siwastakin? :) 

Päivittäinen kalorimäärätavoitteeni on 1500 kcal. Tänään sitten olen tainnut alittaa tavoitteeni, jihuu! :)

1200 kcal / 1500 kcal 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti